Vår kvalitetspolicy
Vi skall alltid uppfylla eller överträffa kundens krav, behov och förväntningar så att vi därmed bibehåller deras förtroende.
Detta ska vi uppnå genom att:
» Bygga långsiktiga och varaktiga relationer med våra kunder genom att uppträda affärsmässigt med god etik och moral.
» Utföra våra uppdrag i rätt tid, till rätt pris och till kundens fulla belåtenhet.
» Varje medarbetare har rätt kompetens, tar ansvar och visar ett engagemang för sin uppgift.
» Utvärdera våra arbetsprocessers effektivitet och därigenom jobba mot ständiga förbättringar.
» Uppfylla alla lagkrav och branschregler som berör vår verksamhet.
» Samverka med branschorganisationerna.
» Utvärdera kvalitetspolicyns fortsatta lämplighet vid ledningens genomgångar.
» Göra vår kvalitetspolicy förstådd bland våra medarbetare, samt känd hos våra kunder, leverantörer och andra intressenter.